جمعه ۱۶ آبان ۹۹ | ۲۰:۵۳ ۴۴ بازديد
مباني بازاريابي املاك لوكس – يك برند لوكس چيني متولد شده است
به عنوان يك متخصص در بازاريابي املاك و مستغلات لوكس ، درك چگونگي تولد و توليد برند لوكس مهم است. در اينجا مثالي از چالش هاي پيش روي توسعه اولين برند جواهرات لوكس چيني ، Qeelin آورده شده است. بنيانگذار دنيس چان مي دانست كه نمي تواند Qeelin را در چين راه اندازي كند. بازار …
مباني بازاريابي املاك لوكس – يك برند لوكس چيني متولد شده است
به عنوان يك متخصص در بازاريابي املاك و مستغلات لوكس ، درك چگونگي تولد و توليد برند لوكس مهم است. در اينجا مثالي از چالش هاي پيش روي توسعه اولين برند جواهرات لوكس چيني ، Qeelin آورده شده است. بنيانگذار دنيس چان مي دانست كه نمي تواند Qeelin را در چين راه اندازي كند. بازار …