دغدغه پرداخت خسارت است يا جان آدمي؟

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

دغدغه پرداخت خسارت است يا جان آدمي؟

۱۵ بازديد

مدير سازمان غيردولتي مقبره نجات در ايران گفت: “مردم بايد از مرگ در حوادث رانندگي خودداري كنند و پس از مرگ افراد به فكر پرداخت غرامت نباشند.” جبران خسارت باعث بازگشت مردم نمي شود. با برنامه ريزي بايد از تعداد مرگ هاي ناشي از حوادث رانندگي كاسته شود. احمد بختيار در مصاحبه با تيتر نيوز …

دغدغه پرداخت خسارت است يا جان آدمي؟ https://titr-news.ir/2021/07/دغدغه-پرداخت-خسارت-است-يا-جان-آدمي؟/ تيتر نيوز Thu, 01 Jul 2021 17:12:28 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/07/دغدغه-پرداخت-خسارت-است-يا-جان-آدمي؟/ مدير سازمان غيردولتي مقبره نجات در ايران گفت: “مردم بايد از مرگ در حوادث رانندگي خودداري كنند و پس از مرگ افراد به فكر پرداخت غرامت نباشند.” جبران خسارت باعث بازگشت مردم نمي شود. با برنامه ريزي بايد از تعداد مرگ هاي ناشي از حوادث رانندگي كاسته شود. احمد بختيار در مصاحبه با تيتر نيوز …

مدير سازمان غيردولتي مقبره نجات در ايران گفت: “مردم بايد از مرگ در حوادث رانندگي خودداري كنند و پس از مرگ افراد به فكر پرداخت غرامت نباشند.” جبران خسارت باعث بازگشت مردم نمي شود. با برنامه ريزي بايد از تعداد مرگ هاي ناشي از حوادث رانندگي كاسته شود.

احمد بختيار در مصاحبه با تيتر نيوز ، وي درباره نقش مقامات در كاهش تصادفات جاده اي و فرهنگ سازي اظهار داشت: در دنيا تصادفات به چهار عامل خودرو ، جاده ، شخص و محيط بستگي دارد.

گفته مي شود اين حادثه پيش بيني نشده است ، اما بايد شرايط حادثه او به صفر برسد و او بايد رفتار حادثه را درك كند ، معلم نجات افزود: حفاظت.

همه ما بايد رفتار مناسب وقايع را درك كنيم و اين را بايد به روش هاي مختلف آموزش داد. متأسفانه ، اين يك نقص در عدم نشان دادن رفتار مناسب در صورت تصادف است. اين مي تواند در موارد مختلف به افراد آموزش دهد ، به عنوان مثال ، پليس مي تواند هنگام صدور گواهينامه آموزش نحوه رفتار در صورت تصادف را آموزش دهد.

كارشناس مديريت بحران در مورد نقش عامل موتور در پيشگيري از تصادفات گفت: در نقش عامل موتور در پيشگيري از حوادث اقدامات قبل ، بعد از دوره و بعد وجود دارد. مراحل بعدي همان بازرسي هاي فني ، استانداردهاي لازم ، زندگي و سلامت دستگاه است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

مدير سازمان غيردولتي خانه نجات ايران در پاسخ به اين س whetherال كه آيا هنگام نقص فني وسيله نقليه ، تصادفات معمولاً افزايش مي يابد يا خير؟ وي ادامه داد: بخشي از اين عامل به نوع مسير بستگي دارد. اگر نقص فني رخ دهد ، به عنوان مثال ، هنگامي كه ترمزهاي اتومبيل بر روي محوري مسطح بريده مي شوند ، پس از توقف تامپون ، سرعت ماشين كاهش مي يابد ، اما از طرف ديگر ، اگر در محور پايين Shi رخ دهد متأسفانه سرعت افزايش مي يابد و حادثه شديدتر مي شود.

وي اظهار داشت: در حال حاضر سالانه بين 16000 تا 5000 نفر در تصادفات رانندگي كشته مي شوند اما متأسفانه اين امر به طور دقيق شناسايي نشده است ، جريان باعث آگاهي بيشتر مردم از حوادث رانندگي شده است.

بختياري افزود: يكي از عوامل مهمي كه در كشور ما كيك درست كرده فرهنگ است. فرهنگ به معناي آن است كه ما نسبت به تصادفات حساس هستيم و اگر نقصي در اتومبيل مشاهده مي كنيم نبايد به خود بگوييم ، اكنون به اين اميد مانده ايم كه به مقصد خواهيم رسيد. اگر بدانيم ماشين خراب است و سوار آن نمي شويم يا چه كسي رانندگي مي كند ، تصادفات كاهش مي يابد.

نقش مقامات در كاهش تصادفات رانندگي چيست؟ “مقامات بايد درك كنند كه مشكل در تصادفات جاده اي مرگ مردم است ، نه جبران خسارت پس از مرگ افراد.” اگر مسئوليت پذير باشم ، جريمه بسيار سنگيني را براي حوادث حمل و نقل عمومي وضع مي كنم ، يعني به وزير مي گويم اگر اتوبوس به دليل سهل انگاري به دليل نقص باشد ، بايد لغو شود. به محض اخراج دو نفر ، شخص سوم تصميم مي گيرد 50 اتوبوس معيوب را پرتاب كند تا جاي خود را از دست بدهد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.