طوفان در آلاباما و وقوع سانحه رانندگي مرگبار

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

طوفان در آلاباما و وقوع سانحه رانندگي مرگبار

۱۱ بازديد

رسانه هاي آمريكايي گزارش داده اند كه در اثر برخورد عمودي دو خودرو در ايالت آلاباما حداقل 10 نفر كشته شده اند. به گفته مقامات محلي ايالات متحده ، در اين حادثه حدود 18 وسيله نقليه با هم برخورد كردند و منجر به كشته شدن 10 نفر ، از جمله 9 كودك شدند. گزارش ها …

طوفان در آلاباما و وقوع سانحه رانندگي مرگبار https://titr-news.ir/2021/06/طوفان-در-آلاباما-و-وقوع-سانحه-رانندگي-م/ تيتر نيوز Mon, 21 Jun 2021 06:27:49 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/06/طوفان-در-آلاباما-و-وقوع-سانحه-رانندگي-م/ رسانه هاي آمريكايي گزارش داده اند كه در اثر برخورد عمودي دو خودرو در ايالت آلاباما حداقل 10 نفر كشته شده اند. به گفته مقامات محلي ايالات متحده ، در اين حادثه حدود 18 وسيله نقليه با هم برخورد كردند و منجر به كشته شدن 10 نفر ، از جمله 9 كودك شدند. گزارش ها …

رسانه هاي آمريكايي گزارش داده اند كه در اثر برخورد عمودي دو خودرو در ايالت آلاباما حداقل 10 نفر كشته شده اند.

به گفته مقامات محلي ايالات متحده ، در اين حادثه حدود 18 وسيله نقليه با هم برخورد كردند و منجر به كشته شدن 10 نفر ، از جمله 9 كودك شدند.

گزارش ها نشان مي دهد كه جاده به دليل بارندگي شديد گسترده است و همين امر باعث شده است كه اين وسايل نقليه از كنترل خارج شوند.

همچنين ، در جريان اين حادثه پنج نفر زخمي شدند كه حال هيچ يك از آنها وخيم گزارش نشده است.

به گزارش شبكه خبري بي بي سي ، آيسنا ، طوفاني در ايالت آلاباما به نام “Cloudit” باعث بارندگي شديد و طوفان در اين منطقه و آسيب رساندن به ده ها خانه شده است.

همچنين ، طبق رسانه هاي محلي ، روز شنبه بر اثر سقوط تنه درخت به يك واحد مسكوني ، دو نفر از اهالي جان خود را از دست دادند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.