شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه

۲۱ بازديد

KPI ها KPI هستند و سازمان ها از آنها براي ارزيابي عملكرد استفاده مي كنند. آنها معيارهاي كمي قابل اندازه گيري هستند كه مي توانند بر اساس نوع KPI هاي استفاده شده و بستر خاص براي استفاده از آنها ، به سرعت در تعيين عملكرد تاريخي ، فعلي و آينده كمك كنند. به عنوان مثال …

منبع :
شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه

شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه https://ijmarket.com/blog/شاخص-هاي-كليدي-عملكرد-يك-آژانس-بيمه/ https://ijmarket.com/blog/شاخص-هاي-كليدي-عملكرد-يك-آژانس-بيمه/#respond ايجي ماركت Fri, 11 Dec 2020 07:56:18 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/شاخص-هاي-كليدي-عملكرد-يك-آژانس-بيمه/

KPI ها KPI هستند و سازمان ها از آنها براي ارزيابي عملكرد استفاده مي كنند. آنها معيارهاي كمي قابل اندازه گيري هستند كه مي توانند بر اساس نوع KPI هاي استفاده شده و بستر خاص براي استفاده از آنها ، به سرعت در تعيين عملكرد تاريخي ، فعلي و آينده كمك كنند. به عنوان مثال …

منبع :
شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه

KPI ها KPI هستند و سازمان ها از آنها براي ارزيابي عملكرد استفاده مي كنند. آنها معيارهاي كمي قابل اندازه گيري هستند كه مي توانند بر اساس نوع KPI هاي استفاده شده و بستر خاص براي استفاده از آنها ، به سرعت در تعيين عملكرد تاريخي ، فعلي و آينده كمك كنند. به عنوان مثال ، يك آژانس بيمه KPI ممكن است شامل مشتريان جديد خالص ، ضررهاي خالص ، رشد نوسازي ، قيمت گذاري قيمت توليد كننده ، متوسط ​​دفتر تجارت بر اساس محصول ، درآمد نمايندگي و درآمد كارمند باشد. با اين حال ، براي اهداف اين مقاله ، ما به KPIs براي توليد كنندگان آژانس هاي بيمه اي توجه خواهيم كرد حتي اگر اين KPI ها نيز زير مجموعه اصلي مديران و صاحبان آژانس ها باشند.

KPI بايد اهداف آژانس را منعكس كند و شناسايي KPI كه به نشان دادن سريع موفقيت تاكتيكي و استراتژيك تلاش فروش كمك مي كند بسيار مهم است. به عنوان مثال ، KPI هاي محصول در زير ارجاع داده مي شوند و ممكن است بسيار شبيه به KPI هاي بسياري از مديران فروش صنعت باشند:

  • درآمد كميسيون جديد
  • كميسيون تجديد
  • نسبت كميسيون هاي خالص جديد به كميسيون هاي تمديد
  • متوسط ​​كتاب تجاري توسط توليد كننده
  • درآمد حاصل از خطوط پوشش
  • كل پيشنهادهاي جديد
  • بستن نسبت (نسبت قيمت به بسته شدن)
  • بسته به منبع سرب خاموش مي شود
  • رشد درآمد سالانه (سالانه)
  • درآمد توسط كارمند

اين KPI ها به اندازه گيري تجارت شما كمك مي كنند و شاخص هايي از عملكرد گذشته و موفقيت آينده را ارائه مي دهند. درآمد سالانه عملكرد فعلي و گذشته را در حالي مقايسه مي كند كه جلسات وب و ارائه ها به آينده نگاه مي كنند ، و اين نشان دهنده شكل ظاهري تجارت شما در آينده است. اگر جلسات جديد احتمالي شما در سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه قبل 20٪ كاهش داشته باشد ، مطمئن باشيد كه افت مشاغل جديد را شاهد خواهيد بود. با اين وجود ، اگر نسبت به سال قبل كاهش يكساني داشته باشيد ، نشانگر بهتري براي دستيابي به فروش سال به سال مشابه هستيد.

KPI ها بسته به نمايندگي مي توانند متفاوت باشند ، اما اگر بخواهند براي آژانس شما از ارزش واقعي برخوردار باشند ، بايد آنها را به طور مداوم و دقيق تعريف و اندازه گيري كنيد. KPI ها بايد شامل اهداف يا اهدافي براي رديابي و اندازه گيري عملكرد باشند. به عنوان مثال ، هدف شركت ما بستن 50٪ از پيشنهادات و 25٪ از چشم اندازهاي ملاقات ما در وب است. ما اين هدف را در برابر KPI هاي خود براي اين دسته محك مي زنيم تا پيشرفت خود را پيگيري كنيم. هدف آژانس شما ممكن است نگه داشتن يك گزارش تجاري 1 ميليون دلاري براي هر محصول فصلي باشد. ممكن است شما براي توليدكنندگان جديد هدف متفاوتي داشته باشيد. اين اهداف بايد به طور كلي رديابي KPI ها ، ارائه بينش سريع در مورد سلامت آژانس شما ، با شاخص هاي قوي عملكرد آينده باشد. سپس مي توان اين KPI ها را سال به سال اندازه گيري كرد – ارائه بينش دقيق تاريخي در مورد عملكرد شما در مناطق مهم ماموريت. آژانس هاي بزرگتر بايد استفاده از گروه هاي KPI را در نظر بگيرند ، زيرا KPI هاي فروش ، بازاريابي ، حسابداري و خدمات در سطح دپارتمان رديابي مي شوند ، از هر بخش چند KPI مهم در يك ليست اجرايي گروه بندي مي شوند. اين كار را مي توان به صورت دستي يا با سيستم خودكار انجام داد.

از چه نوع سيستم هايي مي توان براي KPI استفاده كرد؟ آژانس شما مي تواند از صفحات گسترده اكسل ساده ، CRM ، سيستم هاي مديريت نمايندگي تا داشبورد پيچيده KPI استفاده كند. از معيارهاي وب مشخصي كه از Google Analytics يا ساير ابزارهاي نظارت بر وب گرفته شده اند نيز ممكن است استفاده شود. براي دستيابي به تأثير مطلوب ، KPI ها بايد در حد متوسطي نگه داشته شوند. به عنوان مثال ، رديابي 10 KPI در ماه منطقي است ، اما رديابي 50 ممكن است اطلاعات را بيش از حد بار بياورد. اين شبيه داشبورد ماشين شماست. اندازه گيري هاي شما ممكن است شامل سرعت ، سطح سوخت ، دور در دقيقه ، كيلومتر شمار ، دماي موتور و سطح روغن باشد. اين در كل شش شاخص اصلي عملكرد است كه مي تواند هنگام رانندگي رديابي شود. بعضي از اتومبيل ها KPI پيشرفته تري از جمله مسافت پيموده شده در هر گالن ، MPG فعلي ، مسافت پيموده شده و حتي مسافت پيموده شده خالي را ارائه مي دهند. اين KPI هاي اضافي ممكن است به طور مداوم نمايش داده نشوند ، زيرا ممكن است براي رهبري شما حياتي نباشد. به همين روش به آژانس بيمه خود KPI فكر كنيد و فقط كساني را كه براي موفقيت شما حياتي هستند تحت نظارت دقيق داشته باشيد.

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
شاخص هاي كليدي عملكرد يك آژانس بيمه

https://ijmarket.com/blog/شاخص-هاي-كليدي-عملكرد-يك-آژانس-بيمه/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.