اگر مشاغل شما حاوي م componentsلفه هاي آنلاين (مانند وب سايت) باشد ، SEO براي موفقيت مستمر كسب و كار شما حياتي است. شما ممكن است گرانترين وب سايت را در صنعت خود داشته باشيد ، اما بدون مراجعه به وب سايت (بازديد كننده) از آن وب سايت ، اساساً بي فايده است. شما نه …
منبع :
راهنماي استخدام يك ارائه دهنده SEO
راهنماي استخدام يك ارائه دهنده SEO https://ijmarket.com/blog/راهنماي-استخدام-يك-ارائه-دهنده-seo/ https://ijmarket.com/blog/راهنماي-استخدام-يك-ارائه-دهنده-seo/#respond ايجي ماركت Wed, 25 Nov 2020 14:48:24 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/راهنماي-استخدام-يك-ارائه-دهنده-seo/
اگر مشاغل شما حاوي م componentsلفه هاي آنلاين (مانند وب سايت) باشد ، SEO براي موفقيت مستمر كسب و كار شما حياتي است. شما ممكن است گرانترين وب سايت را در صنعت خود داشته باشيد ، اما بدون مراجعه به وب سايت (بازديد كننده) از آن وب سايت ، اساساً بي فايده است. شما نه …
منبع :
راهنماي استخدام يك ارائه دهنده SEO
اگر مشاغل شما حاوي م componentsلفه هاي آنلاين (مانند وب سايت) باشد ، SEO براي موفقيت مستمر كسب و كار شما حياتي است. شما ممكن است گرانترين وب سايت را در صنعت خود داشته باشيد ، اما بدون مراجعه به وب سايت (بازديد كننده) از آن وب سايت ، اساساً بي فايده است. شما نه تنها به ترافيك بلكه به ترافيك هدفمند نياز داريد. يك سرويس SEO با كيفيت خوب مي تواند ترافيك وب سازگار و مرتبط را به وب سايت (هاي) شما ارائه دهد. اين راهنما به شما اين امكان را مي دهد كه به عنوان يك فرد بي تجربه ، ارائه دهندگان SEO خوب و بد را از يكديگر تشخيص دهيد. هر دو مورد زياد است ، اين راهنما به شما كمك مي كند تا بهترين را پيدا كنيد.
سئو بايد به روشي م inثر در دستيابي به اهداف سئو و ارائه كليه حضور پراهميت مهم در شبكه جهاني وب پياده سازي شود.
در زمينه توسعه موفقيت آميز استراتژي هاي رشد و توسعه ، سئو با كيفيت بالا يك سرمايه گذاري مهم است.
اجراي بي نتيجه سئو ، تلاش هاي شما در زمينه سئو را كاملاً بي نتيجه و اتلاف پول مي كند.
6 نكته اي كه بايد قبل از استخدام يك ارائه دهنده خدمات SEO بدانيد و درك كنيد:
1) استخدام يك ارائه دهنده SEO بايد به عنوان سرمايه گذاري در تجارت شما تلقي شود. اين نبايد به عنوان يك هزينه كسب و كار ، بلكه يك استراتژي كسب و كار و يك روش موثر براي تقويت حضور تجاري شما در بخش كسب و كار شما تلقي شود. سعي كنيد جستجوي خود را به قصد “خريد مقداري سئو” شروع نكنيد. به جاي استخدام كارمندي كه تجارت شما و اهداف آنلاين آن را درك كرده و از آن مراقبت مي كند ، بايد به عنوان استخدام يك ارائه دهنده خدمات SEO در نظر گرفته شود.
2) اولين صفحه Google (يا هر موتور جستجو) همه چيز است. تعداد كمي از افراد ديگر به صفحه دوم نتايج جستجو مي روند. گوگل در موتور جستجو بودن بسيار ماهر است كه مردم كوركورانه به توانايي گوگل در ارائه مرتبط ترين نتايج در صفحه اول اعتماد دارند. فكر كنيد چند بار كليك كنيد تا به صفحه دوم برويد. اين بدان معناست كه اگر كار شما در صفحه اول نباشد ، مانند هرجاي ديگر خوب خواهد بود. موقعيت هاي بالاي صفحه اول بيشترين كليك را دارند كه با پيشروي به پايين صفحه كاهش مي يابد.
3) كلمات كليدي “بزرگ” همه چيز نيستند. بهتر است در صفحه اول با چند كلمه كليدي كوچكتر باشيد ، نه اينكه سعي كنيد براي كلمات كليدي بزرگتر رتبه بندي كنيد و اصلا در صفحه اول نباشيد. به عنوان مثال ، ممكن است يك شركت حسابداري در پرستون براي كلمه كليدي بسيار رقابتي “حسابدار” رتبه بندي نشود (مگر اينكه بودجه SEO زيادي داشته باشد و زمان انتظار براي رتبه بندي داشته باشد). اما مي توان همين رتبه بندي تجاري را براي كلمه كليدي “Preston، CPA” بسيار بالا تصور كرد. يك ارائه دهنده سئو خوب بايد به دنبال كلمات كليدي باشد كه كسب و كار شما بتواند آنها را واقعاً در صفحه اول رتبه بندي كند و همچنين كلمات كليدي كه داراي حجم جستجوي كافي هستند تا ارزش كسب و كار شما براي رتبه بندي را داشته باشد.
4) سئو در واقع شكست دادن رقابت شماست. هيچ تضميني از طرف موتورهاي جستجو وجود ندارد كه اگر كارهاي خاصي انجام دهيد در صفحه اول گوگل خواهيد بود. به بيان ساده ، SEO به اين شكل عمل مي كند:
موتورهاي جستجو داراي قراردادهاي خاص خود هستند. سايتهايي كه با دادن آنچه موتورهاي جستجو مي خواهند مطابقت داشته باشند ، خود را در دستيابي به رتبه بندي بهتر موتور جستجو مي يابند. تنها چيزي كه بين شما و رتبه هاي اول در رتبه بندي جستجو قرار دارد رقباي شما هستند. نه رقباي تجاري واقعي بلكه رقباي آنلاين شما. وب سايت هايي كه در حال حاضر موقعيت هاي برتر موتورهاي جستجو را براي كلمات كليدي مورد نظر شما دارند ، رقباي آنلاين شما هستند و شما بايد آنها را از همان موقعيت هاي برتر شكست دهيد. رتبه بندي برخي از كلمات كليدي آسان خواهد بود ، در حالي كه ديگران دشوارتر هستند. تنها رقابت آنلاين است كه تعيين مي كند براي هر كلمه كليدي فردي چگونه خواهد بود. يك ارائه دهنده SEO خوب رقابت هر يك از كلمات كليدي شما را جستجو مي كند. سپس ، پس از شناسايي موثرترين كلمات كليدي براي تجارت خود ، آنها را مطابق نكته شماره سه بالا پياده سازي كنيد.
5) سئو داخلي و خارج از صفحه.
بهينه سازي موتور جستجو علمي پيچيده و در حال پيشرفت است ، اما براي يك مصاحبه هوشمند با يك ارائه دهنده بالقوه SEO ، بايد بدانيد كه دو نوع اصلي SEO وجود دارد.
SEO در صفحه مربوط به عواملي است كه در وب سايت شما تأثير مي گذارد (كلمات كليدي ، قابليت استفاده ، عنوان صفحه ها ، پيوندهاي خروجي ، پيوندهاي داخلي و غيره).
سئو خارج از صفحه عواملي است كه مستقيماً به موارد خارج از وب سايت شما مربوط مي شود و بر سئوي وب سايت تأثير مي گذارد ، مانند لينك دادن ، نقل قول ها ، اشتراك گذاري اجتماعي و غيره.
ارائه دهندگان سئو مي توانند به راحتي در سئوي خارج از صفحه كار كنند ، اما اگر مايل نيستيد سئو داخلي خود را تغيير دهيد ، طبق توصيه هاي آنها ، نمي توانيد آنها را به دليل عدم نتيجه سرزنش كنيد. يك ارائه دهنده سئو خوب وب سايت شما را بررسي مي كند و گزارش سئو در صفحه و نحوه بهبود آن را ارائه مي دهد. شما بايد از طراح وب خود بخواهيد كه اصلاحات را انجام دهد. (به ياد داشته باشيد او در اين زمينه متخصص است)
6) افزايش رتبه در موتور جستجوگر شما لزوماً به معناي افزايش منجر به فروش و فروش نيست. كاري كه يك ارائه دهنده سئو مي تواند انجام دهد اين است كه وب سايت ، فيلم ، مكان گوگل ، مقاله ، پست وبلاگ و غيره را بدست آورد. آنها نمي توانند افزايش فروش يا سرنخ را تضمين كنند ، زيرا اين عامل توسط قيف فروش شما تعيين مي شود. وظيفه ارائه دهنده SEO اين نيست كه مطمئن شود ترافيك وب اضافي كه دريافت مي كند به منجر يا فروش بيشتري تبديل مي شود. وب سايت شما بايد اين بازديدكنندگان را با بازاريابي خوب تبديل كند ، موضوعي كه يك مشاور بازاريابي بايد با آن مقابله كند.
تفاوت هاي اصلي بين ارائه دهندگان SEO “خوب” و “بد”:
ارائه دهندگان سئو خوب
ارائه دهندگان سئو خوب نكات بالا را مي دانند و مي فهمند. شما مي توانيد اين را با پاسخ آنها به س questionsالات بعدي در مقاله بعدي من قضاوت كنيد.
ارائه دهندگان خدمات خوب سئو مي خواهند با كلمات كليدي اصلي اوليه و تحقيقات بازار (رقيب) پايه محكم و برنامه مناسب سئو را براي تجارت شما ايجاد كنند. آنها غالباً اصرار مي ورزند ، حتي اگر مشتري بالقوه نيازي نبيند. گاهي اوقات يك ارائه دهنده SEO خوب از كار با مشتري كه نمي خواهد كار اصلي را انجام دهد خودداري خواهد كرد ، زيرا آنها مي دانند كه بدون آن مشتري احتمالاً نتيجه دلخواه خود را ارائه نمي دهد. يك ارائه دهنده سئو خوب مي خواهد به عنوان اولويت اول نتايج را به مشتريان خود ارائه دهد. اغلب اوقات مشتري مي گويد: “اما من در واقع خودم كلمات كليدي را تحقيق كردم”. بسياري از مشتريان بالقوه 5 يا 10 دقيقه مي نشينند تا تمام كلمات كليدي را كه فكر مي كنند مربوط به تجارتشان است ، تايپ كنند و سپس معتقدند كه اكنون همه جستجوي كلمات كليدي مورد نياز را انجام داده اند. تحقيق كلمات كليدي واقعي يك فرآيند طولاني و تحقيقي است.
ارائه دهندگان سئو خوب از تكنيك هاي مسئول سئو استفاده مي كنند ، مانند توجه بيشتر به سئو داخلي ، امنيت بك لينك با كيفيت بالا ، بهبود استنادها ، كمك به اشتراك گذاري اجتماعي ، اطمينان از تجربه كاربري خوب و غيره.
ارائه دهندگان SEO بد
ارائه دهندگان بد سئو مي خواهند پول مشتريان خود را به عنوان اولويت اول خود در نظر بگيرند. آنها براي جستجوي كلمات كليدي مناسب و تحقيقات بازار جستجو نخواهند كرد ، اما به عنوان مثال مي گويند “چه 3 كلمه كليدي و URL شما را مي خواهيد رتبه بندي كنيد”. اگر اين اتفاق بيفتد (مانند اغلب موارد) ، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آنها وب سايت شما را به نرم افزار متصل مي كنند تا با استفاده از نظرات وبلاگ ناخواسته ، مزارع پيوند و ساير روش ها ، بك لينك هاي بي ربط آنلاين دريافت كنند. در بسياري از موارد ، اين روش بي نتيجه است زيرا ممكن است URL يا دامنه با كلمات كليدي مورد نظر مشتري مطابقت نداشته باشد. اين امر همچنين مي تواند به اعتبار و از قضا به SEO طولاني مدت و اعتبار وب سايت آسيب برساند.
ارائه دهندگان ضعيف سئو از تكنيك هاي بي كيفيت SEO استفاده مي كنند (گاهي اوقات به آنها روش هاي كلاه سياه مي گويند) و استفاده از اين تكنيك ها مي تواند تأثير بسيار مخربي بر نحوه درك موتورهاي جستجو از وب سايت شما داشته باشد. اين مي تواند به نوبه خود باعث شود وب سايت شما (داراي جعبه ماسه) باشد. ناگفته نماند كه اين بسيار نامطلوب است ، زيرا خسارت مانند اين بسيار دشوار است.
اطمينان حاصل كنيد كه يك متخصص SEO را در اختيار داريد كه بهترين روش ها را براي برجسته كردن ويژگي هاي شركت شما مي داند و مي تواند توجه محصولات و خدمات شما را به گونه اي جلب كند كه باعث برجسته شدن تجارت شما در شبكه جهاني وب شود.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
راهنماي استخدام يك ارائه دهنده SEO