چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود

۲۶ بازديد

چشم انداز ديجيتال همچنان به طور چشمگيري تكامل مي يابد و باعث مي شود آژانس ها و شركت ها به دنبال راه هاي بهتري براي جذب مشتري بالقوه و تبليغ مارك ها به موثرترين و نوآورانه ترين روش باشند. به نظر مي رسد ظهور محتواي ويدئويي در مركز توجه قرار گرفته است ، زيرا فن …

منبع :
چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود

چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود https://ijmarket.com/blog/چرا-محتواي-ويدئويي-سريع-آينده-نگرانه-خ/ https://ijmarket.com/blog/چرا-محتواي-ويدئويي-سريع-آينده-نگرانه-خ/#respond ايجي ماركت Fri, 06 Nov 2020 22:09:27 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/چرا-محتواي-ويدئويي-سريع-آينده-نگرانه-خ/

چشم انداز ديجيتال همچنان به طور چشمگيري تكامل مي يابد و باعث مي شود آژانس ها و شركت ها به دنبال راه هاي بهتري براي جذب مشتري بالقوه و تبليغ مارك ها به موثرترين و نوآورانه ترين روش باشند. به نظر مي رسد ظهور محتواي ويدئويي در مركز توجه قرار گرفته است ، زيرا فن …

منبع :
چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود

چشم انداز ديجيتال همچنان به طور چشمگيري تكامل مي يابد و باعث مي شود آژانس ها و شركت ها به دنبال راه هاي بهتري براي جذب مشتري بالقوه و تبليغ مارك ها به موثرترين و نوآورانه ترين روش باشند.

به نظر مي رسد ظهور محتواي ويدئويي در مركز توجه قرار گرفته است ، زيرا فن آوري هاي جديد تمايل دارند بيشتر و بيشتر از بازار فيلم لذت ببرند. در اين سالها بدون شك رشد بيشتري در استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند Facebook ، Pinerest ، Instagram ، Snapchat و Tumblr مشاهده شده است.

نه اينكه بگوييم بازاريابي ويديويي چيز جديدي است. سالهاست كه وجود دارد. با اين حال ، اكنون شاهد ظهور قدرت فزاينده اي هستيم كه بازاريابي ويدئويي حمل مي كند و ارزش محتواي بصري و همچنين چگونگي تبديل شدن آن به يك ويژگي مهم در تقريباً هر كانال رسانه اي.

طبق تحقيقات HubSpot ، 54٪ از مصرف كنندگان در مقايسه با خبرنامه هاي ايميل يا محتواي مبتني بر تصوير اجتماعي ، مايل به ديدن فيلم از مارك هاي مورد حمايت خود هستند. به عنوان يكي از سريع ترين و خطرناك ترين ابزارهاي بازاريابي ، بازاريابي ويدئويي يكي از مواردي است كه امروز هر بازارياب بايد از آن استفاده كند.

اين دليل است

بازاريابي ويدئويي اين قدرت را دارد كه خاطرات دهان پر از آب را روشن كند

HubSpot فاش كرد كه محتواي ويدئويي در مقايسه با متن و تصاوير بي نظيرترين است ، اظهار داشت كه 80٪ از مشتريان مي توانند ويديويي را كه يك ماه پيش ديده اند به خاطر بسپارند.

اين ويدئو داستان ، شخصيت و محصول مارك ها را با استفاده از سرعت صوتي و تصويري با سرعتي بيشتر از كلمات توضيح مي دهد. به دليل استفاده از محتواي ديداري و شنيداري ، يادآوري آن براي كاربران آسان تر از محتواي متني است.

جذب محتوا به ويژه در ميان بيش از حد محتوا ضروري است. بنابراين ، بسيار مهم است كه بازارياب ها فيلم هايي با خلاقيت و به ياد ماندني تر و در عين حال انتقال استراتژي برند ، ايجاد كنند. وقتي كاربران فيلم شما را به ياد مي آورند ، مارك تجاري شما را نيز به خاطر مي آورند.

سئو وب سايت را ارتقا دهيد.

HubSpot گزارش مي دهد كه 80٪ بازارياباني كه از بازاريابي ويدئويي استفاده مي كنند گفتند كه ويديو مدت زمان ماندن مشتريان در وب سايت هايشان را افزايش مي دهد. محتواي مرتبط با بازاريابي ويدئويي مي تواند با هدايت افراد به صفحه اصلي شما ، به طور قابل توجهي SEO سايت شما را بهبود بخشد. ويدئو همچنين قدرت تأثيرگذاري در تصميمات خريد مصرف كنندگان را دارد. عادت هاي مصرف كننده به اينترنت منتقل شده است. اكنون بسياري از افراد به صورت آنلاين خريد مي كنند.

به راحتي مي توان از طريق شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشت

وقتي كاربران فيلم هاي شما را به اشتراك مي گذارند ، به گسترش دسترسي شما به صورت آنلاين كمك مي كند. معمول است كه مردم فيلم هايي را كه از تماشاي آنها لذت مي برند با دوستان ، خانواده ، همكاران و غيره به اشتراك بگذارند.

آنچه در مورد محتواي ويدئويي جالب تر است ، مناسب بودن آن براي مصرف در همه دستگاه ها از كامپيوترهاي روميزي تا تلفن هاي همراه است كه استفاده از آن را آسان كرده و به راحتي در دسترس است. طبق ديود ديجيتال ، 60٪ بينندگان قبل از انتشار اسكريپت ، يك پست ويديويي را به اشتراك مي گذارند. پست هاي ويدئويي عالي معمولاً بيشتر از محتواي متني در بيشتر شبكه هاي اجتماعي پخش مي شوند.

هر بازاريابي بايد شروع به اجراي استراتژي هاي بازاريابي ويديويي براي تجارت خود كند. بازاريابي ويدئويي انقلابي است كه اكنون راه را براي بازاريابي آينده هموار مي كند.

مردم هميشه در سفر هستند و تنها راه جلب توجه آنها ايجاد فيلم هاي تعاملي است كه بتواند توجه آنها را به خود جلب كند و آنها را به محصول يا خدمتي كه مي فروشيد ترغيب كند.

تنها راهي كه بازاريابان مي توانند مرتبط بمانند و با فضاي هميشه در حال تغيير مطابقت داشته باشند اين است كه آنها روي جديدترين شكل محتوا سرمايه گذاري كنند و آن بازاريابي ويدئويي است. تصاوير ، نمودارها ، الگوهاي رفتاري ، تصاوير و فيلم ها فقط چند شكل از محتواي تصويري هستند كه تأثير زيادي در نحوه مصرف افراد دارند.

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
چرا محتواي ويدئويي سريع آينده نگرانه خوانده مي شود

https://ijmarket.com/blog/چرا-محتواي-ويدئويي-سريع-آينده-نگرانه-خ/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.