فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي

۲۹ بازديد

تفاوت فروش رسانه هاي اجتماعي و تجارت الكترونيكي طي چند هفته گذشته ، نكاتي در مورد بهبود وب سايت تجارت الكترونيكي شما و همچنين چندين روش مختلف براي فروش در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته ام. در اين هفته ، به شما كمك مي كنم تصميم بگيريد كه آيا تمركز خود را در فروش …

منبع :
فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي

فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي https://ijmarket.com/blog/فروش-در-سايت-تجارت-الكترونيكي-در-مقابل/ https://ijmarket.com/blog/فروش-در-سايت-تجارت-الكترونيكي-در-مقابل/#respond ايجي ماركت Wed, 07 Oct 2020 17:40:24 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/فروش-در-سايت-تجارت-الكترونيكي-در-مقابل/

تفاوت فروش رسانه هاي اجتماعي و تجارت الكترونيكي طي چند هفته گذشته ، نكاتي در مورد بهبود وب سايت تجارت الكترونيكي شما و همچنين چندين روش مختلف براي فروش در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته ام. در اين هفته ، به شما كمك مي كنم تصميم بگيريد كه آيا تمركز خود را در فروش …

منبع :
فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي

تفاوت فروش رسانه هاي اجتماعي و تجارت الكترونيكي

طي چند هفته گذشته ، نكاتي در مورد بهبود وب سايت تجارت الكترونيكي شما و همچنين چندين روش مختلف براي فروش در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته ام. در اين هفته ، به شما كمك مي كنم تصميم بگيريد كه آيا تمركز خود را در فروش در فروشگاه تجارت الكترونيك يا انتخاب بازار رسانه هاي اجتماعي متمركز كنيد.

اما اول ، يك راه حل سريع:

  • فروش در فروشگاه تجارت الكترونيكي به معناي فروش محصولات يا خدمات در دامنه خود است. شما مسئوليت همه چيز را داريد ، از طراحي وب گرفته تا ايجاد محتواي جذاب و مديريت SEO.

  • فروش در يك سيستم عامل يا بازار رسانه هاي اجتماعي شامل استفاده از پتانسيل فروش اين سيستم عامل براي بازاريابي فعالانه محصولات شما است. به طور كلي ، اگر كسي كليك كند ، براي تكميل خريد به وب سايت شما بازگردانده مي شود.

در هر صورت ، شما بايد نحوه مديريت معاملات و نصب نرم افزار سبد خريد يا هدايت خريداران به يك سايت شخص ثالث مانند PayPal را بفهميد.

در اينجا برخي از بازارهايي وجود دارد كه مي توانيد در آنها بفروشيد:

  • فروشگاه هاي فيس بوك: اين امكان را به شما مي دهد تا محصولات را در دسته هاي مختلف اضافه كنيد ، با مشتريان ارتباط برقرار كنيد و اطلاعات بصري كسب كنيد.
  • پيام رسان فيس بوك: در حالي كه هنوز بخشي از فيس بوك است ، اين شامل برقراري ارتباط با مشتريان (به صورت دستي يا با ربات هاي گپ) براي رسيدن به مخاطبان هدف شما است.
  • پست هاي اينستاگرام قابل خريد هستندمي توانيد مارك ها و محصولات را در پست هاي ارگانيك اينستاگرام نشان كنيد ، سپس مخاطبان مي توانند براي ديدن جزئيات بيشتر و خريد محصول كليك كنند.
  • Pinterest (آمارها نشان مي دهد كه تقريبا نيمي از كاربران فقط براي خريد وارد سايت مي شوند.)

تفاوت فروش در فروشگاه تجارت الكترونيكي و بازار رسانه هاي اجتماعي

اكنون ، اگر در فروشگاه تجارت الكترونيك فروش مي كنيد ، مي توانيد با استفاده از تركيبي از سئو ، بازاريابي محتوا و تبليغات پولي ميزان مراجعه به محصولات يا خدمات خود را هدايت كنيد. از آنجا كه مي توانيد از برند و محتواي خود به نفع خود استفاده كنيد ، اين مي تواند تجربه واقع بينانه تري را براي مشتريان شما فراهم كند.

اگر از بازار آنلاين استفاده مي كنيد ، زمان كمتري لازم است. اين سيستم عامل از قبل موجود است و شما آن را با تصاوير ، كپي ها و محصولات / خدمات پر مي كنيد. تعامل برخي از صاحبان مشاغل كوچك ممكن است با مخاطبان خود در سايتي مانند Facebook ، Pinterest يا Instagram در مقايسه با افزايش بازديدكنندگان وب سايت به طور طبيعي ، آسان تر باشد.

با اين حال ، رقابت زياد است. شما با بسياري از مارك هاي بزرگ و كوچك ديگر رقابت مي كنيد. اصطلاحاً ممكن است شركت شما در سر و صدا گم شود.

براي فروش نيز غالباً هزينه پرداخت خواهيد كرد. به عنوان مثال ، هزينه فروش در فروشگاه هاي فيس بوك براي هر بار حمل 5٪ است ، يا براي حمل و نقل 8.00 دلار يا كمتر ، هزينه ثابت 0.40 دلار است.

بنابراين يك صاحب مشاغل كوچك چه كاري بايد انجام دهد؟

~~~~~~~~

بخوانيد: راهنماي شما براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي تجارت الكترونيكي

حساب هاي شبكه هاي اجتماعي شما فقط بسترهايي براي به اشتراك گذاشتن محتوا و تعامل با بازديدكنندگان براي دستيابي به اين اهداف نيستند. از فيس بوك گرفته تا اينستاگرام ، مي تواند يك روش موثر براي بازاريابي محصولات و خدمات به دنبال كنندگان شما باشد.

اما با وجود اين آمار ، بسياري از صاحبان مشاغل كوچك هنوز ارزش استفاده از اين سيستم عامل هاي محبوب فروش را درك نمي كنند. به همين دليل اين راهنما را ايجاد كرده ام: نه تنها براي كمك به شما در درك اهميت بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي براي تجارت الكترونيكي ، بلكه به شما مشاوره عملي براي افزايش بازديد ، هدايت و فروش خود مي دهد.

اطلاعات بيشتر را در وب سايت ما بخوانيد.

~~~~~~~~

اول در تجارت الكترونيكي و دوم رسانه هاي اجتماعي بفروشيد

من توصيه مي كنم با وب سايتي شروع به كار كنيد كه به مردم امكان مي دهد آنچه شما در سايت خود مي فروشيد را خريداري كنند. سپس ، به عنوان بخشي از يك استراتژي بزرگتر ، اگر اين براي مخاطبان هدف شما منطقي باشد ، مي توانيد از سرويسي مانند فروشگاه هاي فيس بوك براي افزايش ميزان مخاطبان خود استفاده كنيد.

من به شما توصيه نمي كنم چنين كاري كنيد فقط فروش در سيستم عامل شخص ثالث. به همين دليل است:

  • شما كنترل خيلي كمتري روي مسائل فني داريد. اگر مشكلي خراب شود يا خدماتي مختل شود ، اين مي تواند تجربه منفي براي مشتريان شما ايجاد كند – و شما حتي ممكن است از آن اطلاع نداشته باشيد.

  • اگر در فروشگاه آنلاين خود با مشكل فني يا مشكلي روبرو هستيد ، در ازاي تماس با شركت توسعه وب خود ، بايد با خدمات پشتيباني مشتري شخص ثالث در سايت تماس بگيريد.

  • در مورد چگونگي مارك تجاري خود مي تواند محدوديت هايي در بازار وجود داشته باشد. وب سايت شما به شما امكان كنترل كامل تصاوير ، محتوا ، كدك ها ، فيلم ها و البته سئو را مي دهد.

4 نكته براي فروش در تجارت الكترونيكي يا رسانه هاي اجتماعي

اگرچه تفاوت هاي مهمي بين فروش در سيستم عامل شخص ثالث يا فروشگاه تجارت الكترونيكي شما وجود دارد ، اما در نحوه رسيدگي به كارها شباهت هايي وجود دارد.

1. بسازيد ، پرداخت نكنيد.

بر ايجاد روابط متمركز شويد ، نه اينكه محصولات يا خدمات خود را به سمت مردم سوق دهيد. شما بايد مدتي را براي پرورش روابط فزاينده و تعامل صرف كنيد ، خواه اين كار از طريق مقالات عميق وبلاگ در سايت شما باشد و يا پاسخ دادن به نظرات در فيس بوك.

2. مشتريان خود را بشناسيد.

س questionsالات زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما در درك خريداران كمك كند. مخاطبان شما چه كساني هستند؟ آنها در چه شبكه هايي فعال هستند؟ آيا آنها بررسي مي كنند؟ آيا آنها ترجيح مي دهند از محتواي ويديويي يا نوشتاري استفاده كنند؟

3. نقاط ضعف وب سايت خود را درك كنيد.

شما مشتريان بالقوه خود را به سايت خود جذب مي كنيد ، بنابراين مطمئن شويد كه در بهترين حالت است. اگر بازديدها به ليد يا فروش تبديل نشوند ، ممكن است تبليغات پولي يا تصاوير محصول نباشد.

CTA ها را بررسي كنيد ، پيوندهاي خراب را پيدا كنيد و نگاهي سخت به ناوبري خود بيندازيد. همچنين داده هاي Google Analytics خود را بررسي كنيد تا ببينيد چه چيزي مفيد است.

4- به حرف مشتريان خود گوش فرا دهيد.

چه در شبكه هاي اجتماعي بفروشيد و چه از طريق وب سايت خود ، اعتبار شما به نحوه تعامل شما با مشتريان بستگي دارد. نظرات خود را كنترل كنيد ، بلافاصله به سوالات و شكايات پاسخ دهيد و بررسي آنلاين را در سايتهايي مانند Google براي كسب و كار من و Yelp كنترل كنيد.

بنابراين شما اين دستور را داريد: اگر مي توانيد ، هر دو روش را در پيش بگيريد تا با مخاطب هدف خود تماس بگيريد! اين دو رويكرد مي توانند مكمل يكديگر باشند و بخشي اساسي در استراتژي بازاريابي چند كاناله شما باشند.

با اين حال ، موارد ديگري از خريد نام دامنه و بارگذاري سايت خود با محصولات يا خدمات يا ايجاد نمايه در بازار رسانه هاي اجتماعي وجود دارد.

استخدام يك شركت بازاريابي حرفه اي مي تواند در وقت و هزينه شما صرفه جويي كند. امروز با ما در تماس باشيد تا بفهميد چگونه به بسياري از صاحبان مشاغل كوچك كمك كرده ايم كه موفق شوند.

براي موفقيت در تجارت خود ،

سوزان

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
فروش در سايت تجارت الكترونيكي در مقابل بازار رسانه هاي اجتماعي

https://ijmarket.com/blog/فروش-در-سايت-تجارت-الكترونيكي-در-مقابل/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.