درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟

۱۰ بازديد

آيا تا به حال دندان درد شديدي داشته ايد؟ اين به شما نشان مي دهد كه آسيب تماما به پايه دندان مي رسد و ضروري است درمان كانال كانال ماندوآ نياز به درمان ريشه با رعايت اصول اوليه بهداشت دهان و دندان و مراقبت صحيح از دندان هاي درمان شده با ريشه، اين دندان ها …

منبع :
درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟

درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟ https://ijmarket.com/blog/درباره-درمان-ريشه-دندان-و-همان-عصب-كشي-چ/ Fri, 19 Nov 2021 09:03:17 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/درباره-درمان-ريشه-دندان-و-همان-عصب-كشي-چ/

آيا تا به حال دندان درد شديدي داشته ايد؟ اين به شما نشان مي دهد كه آسيب تماما به پايه دندان مي رسد و ضروري است درمان كانال كانال ماندوآ نياز به درمان ريشه با رعايت اصول اوليه بهداشت دهان و دندان و مراقبت صحيح از دندان هاي درمان شده با ريشه، اين دندان ها …

منبع :
درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟

آيا تا به حال دندان درد شديدي داشته ايد؟ اين به شما نشان مي دهد كه آسيب تماما به پايه دندان مي رسد و ضروري است درمان كانال كانال ماندوآ

نياز به درمان ريشه با رعايت اصول اوليه بهداشت دهان و دندان و مراقبت صحيح از دندان هاي درمان شده با ريشه، اين دندان ها مي توانند تا پايان عمر سالم بمانند. اما گاهي اوقات دندان درمان شده خوب نمي شود و پس از گذشت ماه ها يا سال ها از اولين درمان دوباره باعث درد و سوزش مي شود كه ممكن است به دليل درمان ناقص قبلي، شكستگي تاج يا از دست دادن دندان ها باشد. قبل از دندان، كانال هاي ريشه اضافي و موارد ديگري وجود دارد كه البته با صلاحديد متخصص اندودنتيست بايد مجددا مورد بررسي قرار گيرند.

اين درمان به طور كلي بدون درد است. زيرا با بي حسي موضعي انجام مي شود. پس از پايان بيهوشي هيچ دردي احساس نخواهيد كرد. پس از درمان كانال، يك درد شايع وجود دارد. به ندرت، برخي از افراد ممكن است پس از درمان ريشه احساس درد شديد كنند، اما تعداد كمي از افراد اين درد را احساس مي كنند.

درمان شكل پذير 1 ساعت بعد از درمان غذاي جويدني نخوريد.

در مورد درمان كم آبي و عصب كشي چه مي دانيد؟

ممكن است تا دو هفته پس از درمان كانال دندان درد داشته باشيد. در اين صورت مي توانيد طبق تجويز دندانپزشك از مسكن استفاده كنيد و در صورت برطرف نشدن درد به دندانپزشك مراجعه كنيد.

تورم در ناحيه كانال طبيعي است و در صورت بروز، براي دريافت آنتي بيوتيك مناسب به دندانپزشك خود مراجعه كنيد و از مصرف داروهاي بدون نسخه خودداري كنيد.

حدود يك ماه پس از درمان كانال ممكن است هنگام جويدن فشار و درد احساس كنيد. اين احساس به مرور زمان كاهش مي يابد. در صورت تداوم يا افزايش درد به دندانپزشك خود مراجعه كنيد.

دندان هايي كه تحت درمان كانال هستند شكننده هستند. از فشار دادن روي ناحيه دندان خودداري كنيد و سعي كنيد آن را بپوشانيد تا دندان نشكند.

در بهترين حالت، 80 درصد شانس درمان ريشه موثر وجود دارد. در صورت عدم موفقيت دندانپزشك، درمان ريشه يا جراحي ريشه انجام مي شود.

در مورد درمان كم آبي و عصب كشي چه مي دانيد؟

متخصص ارتودنسي مناسب كيست؟

ارتودنسي دندان يكي از روش هاي دندانپزشكي كه امروزه بسياري از افراد براي مرتب و مرتب كردن دندان هاي خود از آن استفاده مي كنند.

گوش دادن ارتودنسي ممكن است به ذهن متبادر شود. اين بهترين راه براي نوجوانان است و در اين سن بهترين زمان براي انجام آن است، اما در حال حاضر مي توان گفت كه بيشتر آنها بزرگسالان هستند.

بهداشت دهان و دندان يكي از موارد مهمي است كه نقش مهمي در سلامت دارد بنابراين بايد مراقبت از آنها را در اولويت قرار دهيد و سن توانبخشي يا درمان را نمي دانيد.هدف داشتن دندان است.شما سالم هستيد. براي جلوگيري از آسيب به ساير قسمت هاي بدن شما.

علاوه بر اين با مراقبت از دندان هاي خود چهره اي دلپذيرتر و لبخندي دلپذيرتر خواهيد داشت و اين باعث مي شود كه اعتماد به نفس بيشتري داشته باشيد و بتوانيد در جمع احساس بهتري داشته باشيد.

اما قبل از انجام كليه اقدامات ارتودنسي چه كنيم؟

  • انتخاب متخصص ارتودنسي دندان:
  • قرار ملاقات با متخصص ارتودنسي را تعيين كنيد:
  • قيمت از

به اين موارد براي دندانپزشكي ارتودنسي فكر كنيد و سپس درمان خود را شروع كنيد. فراموش نكنيد كه مدت زمان درمان اين روش بسيار طولاني است و نياز به صبر دارد.

در مورد درمان كم آبي و عصب كشي چه مي دانيد؟

كامپوزيت دندان يك روش پركاربرد براي درمان دندان است

كامپوزيت دندان اين روش جديد مراقبت از دندان است و باعث مي شود لبخندي دلپذير داشته باشيد. كامپوزيت هاي دنداني براي تميز كردن و مسواك زدن دندان ها استفاده مي شود و بسياري از افراد قبلاً اين كار را انجام داده اند و دندان هاي زيبايي دارند.

كامپوزيت يكي از بهترين خدماتي است كه مي توانيد در مراقبت از دندان استفاده كنيد. با اين روش درماني با ابزار مخصوص، فرم دندان هاي شما به رنگ طبيعي دندان در مي آيد و لبخندي دلنشين به شما هديه مي دهد.

به علاوه با استفاده از اين روش مي توانيد دندان هاي آسيب ديده را ترميم كرده و دندان هاي خود را تميز و زيبا كنيد.

اما ممكن است از خود بپرسيد كه دندان هاي تركيبي در كنار زمان و هزينه اي كه براي آن صرف مي شود چقدر دوام خواهند آورد.

در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه عمر كامپوزيت عمدتاً به شما بستگي دارد. پس از مراقبت هاي لازم و نظارت منظم بر بهداشت دهان و دندان مي توانيد عمر بيشتري نسبت به دندان هاي تركيبي داشته باشيد. خودت استفاده كن

اما به طور كلي پس از قرار دادن كامپوزيت دندان مي توان حداقل 5 تا 8 سال عمر كرد. برخي از نكات مفيد عبارتند از:

از بين بردن پسته، آجيل، بادام و انواع غذاهاي سفت يا جويدن يخ، ته ديگ و دندان طبيعي بسيار مخرب است. اين آسيب به ويژه در مورد دندان هاي تركيبي بيشتر است و در صورت عدم درمان، خطر شكستگي يا تغيير رنگ بيشتر است.

عاداتي مانند نگه داشتن سوزن، پوست سر يا اشياء خارجي روي دندان مي تواند به كامپوزيت آسيب برساند. در واقع آنچه دوام كامپوزيت دندان را تضمين مي كند نحوه نگهداري آن است.

مسواك زدن، نخ دندان كشيدن و ساير مراقبت هاي پزشكي توصيه شده توسط پزشك بايد با دقت و به طور منظم انجام شود تا از آسيب بيشتر جلوگيري شود.

براي بازديد منظم از كامپوزيت و بهداشت دندان برنامه ريزي كنيد. مصرف رنگ هايي مانند چاي، قهوه و تنباكو (سيگار و قليان) بايد در تمامي درمان هاي زيبايي كاهش يابد. تأثير رنگدانه ها بر روي كامپوزيت هاي دنداني (مواد همرنگ دندان) بيشتر از لمينت ها و روكش هاي سراميكي است. اين مراقبت در تميز كردن دندان ها نيز بسيار اساسي است. در صورت وجود شكستگي، كامپوزيت دندان بايد ترميم شود.

در روش باندينگ دندان از سرب و كامپوزيت نقره استفاده مي شود. آنها كامپوزيت هاي رزيني مقاوم در برابر نور هستند كه هنگام قرار گرفتن در معرض نور آبي جامد مي شوند.

اين مواد نرم‌تر، صاف‌تر و گران‌تر هستند و بسيار نزديك به دندان‌هاي طبيعي هستند و به راحتي براي شما اعمال مي‌شوند.

براي ترميم و درمان دندان بايد آن را نزد متخصص ببريد تا كار شما را بهتر انجام دهند.

كلينيك قلهك تهران يكي از كلينيك هاي تخصصي دندانپزشكي است كه دندانپزشكان خاص خود را دارد و براي كساني كه به دنبال درمان دندان با دندانپزشك مجرب هستند مي توانند از خدمات اين مجموعه استفاده كنند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن هاي 26640957-021 يا 26640907-021 تماس حاصل فرماييد.

در مورد درمان زوال عقل و عصب كشي چه مي دانيد؟

مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
درباره درمان ريشه دندان و همان عصب كشي چه مي دانيد؟

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.