SaaS چيست؟ اين مخفف عبارت Software as a Service (SaaS) است. اين يك مدل توزيع نرم افزار است كه در آن يك ارائه دهنده شخص ثالث نرم افزار را ميزباني مي كند و آنها را از طريق اينترنت در اختيار مشتريان قرار مي دهد. SaaS يكي از سه دسته اصلي محاسبات ابري با زيرساخت به …
منبع :
What Are The Best Marketing Channels For SaaS Companies?
What Are The Best Marketing Channels For SaaS Companies? https://ijmarket.com/blog/what-are-the-best-marketing-channels-for-saas-companies/ https://ijmarket.com/blog/what-are-the-best-marketing-channels-for-saas-companies/#respond Sat, 23 Oct 2021 08:26:31 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/what-are-the-best-marketing-channels-for-saas-companies/
SaaS چيست؟ اين مخفف عبارت Software as a Service (SaaS) است. اين يك مدل توزيع نرم افزار است كه در آن يك ارائه دهنده شخص ثالث نرم افزار را ميزباني مي كند و آنها را از طريق اينترنت در اختيار مشتريان قرار مي دهد. SaaS يكي از سه دسته اصلي محاسبات ابري با زيرساخت به …
منبع :
What Are The Best Marketing Channels For SaaS Companies?
SaaS چيست؟ اين مخفف عبارت Software as a Service (SaaS) است. اين يك مدل توزيع نرم افزار است كه در آن يك ارائه دهنده شخص ثالث نرم افزار را ميزباني مي كند و آنها را از طريق اينترنت در اختيار مشتريان قرار مي دهد. SaaS يكي از سه دسته اصلي محاسبات ابري با زيرساخت به عنوان سرويس (IaaS) و پلت فرم به عنوان سرويس (PaaS) است.
توسعه محصول SaaS خود را به يك رايانه و برنامه تلفن همراه در نظر بگيريد. براي يك شركت SaaS ، داشتن طراحي خوب و تجربه كاربري (UX) يكي از مهمترين جنبه هاي SaaS است ، بنابراين شما به يك توسعه دهنده ماهر نياز داريد.
بنابراين بهترين كانال براي يك شركت SaaS چيست. هنوز هم مربوط به بازاريابي آنلاين است كه به شدت بر بازاريابي محتوا و SE O متكي است. بنابراين، بازاريابي محتوا با برنامه هاي سئو همچنان بهترين راه براي انجام آن است.
شما بايد يك وب سايت مناسب بسازيد، يك دامنه مناسب با كلمات كليدي مناسب رزرو كنيد. يك ايميل مارك دار با Google Apps ايجاد كنيد و سپس يك صفحه ورود به سيستم ايجاد كنيد تا تبديل ها را افزايش دهيد.
شما بايد مخاطبان هدف خود را مشخص كنيد – شخصيت مشتري خود را توسعه دهيد، مخاطبان هدف خود را درك كنيد و سپس آنها را با قلب خود هدف قرار دهيد. دانستن اينكه مشتريان شما چه مي خواهند قطعا يك مزيت است.
اگر در حال توليد محتوا براي ايجاد ترافيك ارگانيك هستيد، بايد براي تبليغات آنلاين هزينه كنيد. بودجه متوسطي براي آن پيدا كنيد و محتواي جذابي را در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي منتشر كنيد تا طرفداران وفادار بسازيد. همچنين مي توان در فيس بوك و لينكدين تبليغ كرد. براي شروع تعامل با مشتري، بايد به طور موثر محتوا را در مورد محصول خود ايجاد و منتشر كنيد و محتوايي كه ايجاد مي كنيد بايد مرتبط و پر از اطلاعات، نكات و توصيه ها باشد. از رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد و يك پايگاه طرفداران وفادار براي برند/محصول خود ايجاد كنيد.
به صورت استراتژيك از محتواي خود استفاده كنيد تا يك تجربه قدرتمند و درجه يك (تجربه مشتري پيشرفته) ايجاد كنيد كه ترافيك را به بهترين محتواي شما هدايت مي كند ، كه در برخي موارد يك دروازه است. اين به شما امكان مي دهد ارزش و آموزش را به مشتريان بالقوه ارائه دهيد و در عين حال از توليد سرب كمتر در خط لوله بهره مند شويد.
شما بايد آن را در فهرست محبوب بررسي B2B قرار دهيد. اين مي تواند تأثير زيادي بر نسل رهبران شما داشته باشد. اگر در فهرست نيستيد ، ممكن است مشتريان بالقوه از محصول شما در آنجا مطلع نباشند.
بازاريابي ويدئويي يكي ديگر از راه هاي عالي براي تبليغ محصولات شما است. ويديويي ايجاد كنيد كه استفاده از خدمات / محصول را نشان دهد. يك كانال YouTube راه اندازي كنيد و اين ويديوها را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.
منبع :
What Are The Best Marketing Channels For SaaS Companies?