نقد جالب سريال خاتون

آخرين اخبار پزشكي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

نقد جالب سريال خاتون

۱۱ بازديد

طبق گزارشات محتواي كليدي ؛ ديدار جهت رونمايي از هشتمين دوره مجله تأملات رشد با حجت الاسلام عبدالحسين خسروپناه ، استاد مركز انديشه فرهنگي و اسلامي و صابر ميرزايي ، معاون تحقيق و توسعه رئيس جمهور ، در مهر ماه ، معاون رئيس جمهور در امور تحول. در ابتداي جلسه غلامحسين خسروپناه با بيان اينكه …

منبع :
نقد جالب سريال خاتون

نقد جالب سريال خاتون https://ijmarket.com/blog/نقد-جالب-سريال-خاتون/ https://ijmarket.com/blog/نقد-جالب-سريال-خاتون/#respond ايجي ماركت Fri, 15 Oct 2021 10:35:14 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/نقد-جالب-سريال-خاتون/

طبق گزارشات محتواي كليدي ؛ ديدار جهت رونمايي از هشتمين دوره مجله تأملات رشد با حجت الاسلام عبدالحسين خسروپناه ، استاد مركز انديشه فرهنگي و اسلامي و صابر ميرزايي ، معاون تحقيق و توسعه رئيس جمهور ، در مهر ماه ، معاون رئيس جمهور در امور تحول. در ابتداي جلسه غلامحسين خسروپناه با بيان اينكه …

منبع :
نقد جالب سريال خاتون

طبق گزارشات محتواي كليدي ؛ ديدار جهت رونمايي از هشتمين دوره مجله تأملات رشد با حجت الاسلام عبدالحسين خسروپناه ، استاد مركز انديشه فرهنگي و اسلامي و صابر ميرزايي ، معاون تحقيق و توسعه رئيس جمهور ، در مهر ماه ، معاون رئيس جمهور در امور تحول.

در ابتداي جلسه غلامحسين خسروپناه با بيان اينكه هنگام حل مشكلات از روح علما كمك بگيريد ، گفت: قلب و رابطه معنوي و شخصيت عرفاني نقش مهمي در كار به ويژه حل مشكلات دارد.

وي در ادامه با بيان اينكه حل مشكل تعدادي از موانع را برطرف مي كند كه بايد برطرف شود ، اظهار داشت: برخي از دوستان مي خواهند مشكل اقتصادي يا فرهنگي را حل كرده و با الفاظ پارادايمي مطرح شوند. من نمي خواهم بگويم كه پارادايم گفتار را قبول ندارم. اما انتقاداتي به آن وارد است. زيرا برخي از افراد مي خواهند مشكل را حل كنند بدون اينكه بخواهند بدانند موضوع چيست. در تمام اين مدت ، مشكل بايد از نظر تئوري و سپس متا نظريه حل شود. اگر آن را ناديده بگيريم ، با طاعون روبرو مي شويم.

پازل سريال خاتون براي تحويل دوست و دشمن

خسروپناه در ادامه گفت: آفت دوم اين است كه اين حوزويان و مدرساني كه بر موضوعات رواني و رواني تمركز مي كنند ، علاقمند به حل مشكلات هستند و اصول اوليه را مي دانند ، اما با واقعيت اجتماعي برخورد نمي كنند و مشكل را به طور كامل درك نمي كنند؛ به طوري كه آنها كاري را انجام نمي دهند كه مستقيماً بر موضوعات تمركز دارد. يكي از نقاط ضعف علم بشري اين است كه ما هميشه با نهادهاي دخيل در امور ارتباط برقرار نمي كنيم. اي كاش دانش آموزان دو روز در هفته براي آزمايش مهارت هاي خود در زمينه ها حضور داشتند. برخي از دوستاني كه وزير خواهند شد و احساس عدالت خواهند كرد مي گويند ما در چه كشوري بوديم و بقيه جهان چيست.

وي تصريح كرد كه ما بايد حوزه حاكميت را در هر موضوعي كه مي خواهيم به آن بپردازيم در نظر بگيريم. به همين دليل ، ممكن است محصول قابل قبولي نداشته باشيم. ساختار دانشگاه ها بر اساس علم است ، نه تمركز دانشگاهي. اما در اسناد دانشگاه ، ما مي خواهيم دانشجويان مشكل را حل كنند.

خسروپناه با اشاره به اينكه همانطور كه رهبري فرموده اند ما در جامعه چندان موفق نخواهيم بود تا نظرات و اعتقادات از بحث دور بماند ، گفت: براي اين كار بايد از ابزار رسانه اي استفاده شود. بايد فيلم حضرت خديجه ساخته مي شد و فيلمنامه به من معرفي شد. اما من ديدم كه اين يك داستان است و از منابع اهل سنت استفاده شده و خيلي قابل اعتماد نيست. چند روز پيش يك فيلم آمريكايي درباره شخصيت آمريكايي قرن 21 ديدم. ما يك فيلم مذهبي از تاريخ و دفاع مقدس مي سازيم ، اما اين يك داستان است ، حتي اگر واقعي باشد. به عنوان مثال ، فيلم مختارنامه سعي داشت مظلوميت امام حسين و مختار را به تصوير بكشد ، اما او اين كار را متفاوت انجام داد. رسانه ها به ويژه كارگردانان بايد مطلع شوند.

وي در مورد مجموعه فيلم هاي خانگي توضيح داد: جديدترين سريال هاي خانگي “سبك زندگي” تجمل گرايي را تبليغ كرده است. مانند اين زخم شغلي ؛ بله پيام خوب بود سريال خاتون كه به تازگي پخش شده است ، روسيه را مورد انتقاد قرار داده و ايران را هنگامي كه روس ها از شمال و انگليسي ها از جنوب درگير بودند ، به تصوير كشيده است. در اين ميان ، وقتي با چين و روسيه ارتباط برقرار مي كنيم ، نشان مي دهد كه ذهن ما فاسد است. من نمي گويم كه ما بايد به مردم روسيه اعتماد كنيم. اما جالب اينجاست كه آنها در انگليس و آمريكا مرتكب جنايت نمي شوند. مخاطب را با يك پيام واضح و محرمانه درگير مي كند.

در نهايت گفت: من از آنچه بارها گفته ام رنج مي برم اما اين وسعت من در نظر گرفته نمي شود. ما در دوران گذار همه اين موسسات و موسسات فكري و ميداني را داريم ، اما همه آنها در جزيره كار مي كنند و درگير رفتار سازماني هستند و من بايد همه مشكلات را حل كنم. اين نوع رفتار سازماني كمتر از رفتار حل مسئله خطرناك است

صابر ميرزايي ، معاون تحقيق و توسعه رئيس جمهور امروز با اشاره به شيوه هاي حاكميتي كشور گفت: در سال 1980 به ما گفته شد كه راه حلي براي توسعه كشور بيابيم. تمهيداتي در نظر گرفته شده اما انجام نشده است. ما ديديم كه همه رسانه ها و روزنامه ها اقتصاد آزاد را ترويج مي كنند.

وي افزود: مي خواستم جلوي آنها باشم ، اما واقعاً چنين كردم؟! اين كشور اكنون در همه جا به دنبال سياست است. آنها تا زماني كه مردم مي گويند ما تغييري ايجاد كرده ايم تا شكاف طبقاتي را برطرف كرده و عدالت را برقرار كنيم ، تورنت مي كنند. اما ما الان در كجاي راه هستيم؟

پازل سريال خاتون براي تحويل دوست و دشمن

ميري با انتقاد از روند دادرسي در بخش حاكم ، گفت: كار بانك ها زير سال است. اين يك رابطه بسيار جدي است. چرا آن را به اين همه شهيد داده ايم؟ ما مي خواستيم تمدن اسلامي را احيا كنيم.

وي افزود: اما كاري كه اين اتاق هاي فكر انجام مي دهند اين است كه اين پيام را به جامعه منتقل مي كند كه ما اين وضعيت را قبول نداريم و خود ما منتقد اين وضعيت هستيم و راه حلي داريم.

مجله مديتيشن رشد يكي از اخبار علمي مركز دانشگاه امام صادق (ع) است كه در هشتمين كتاب خود با عنوان متفكر محور تلاش كرده است تا مشكل را بر اساس تفكر ، حل مسئله و فاصله بر اساس مباني اسلامي و حل اصلاحات اسلامي حل كند. مسائل مربوط به ايده هاي كامل اصلاحات اسلامي به عنوان ميانبر براي پر كردن شكاف بين انديشه و اقدامات اتاق فكر و م researchسسات تحقيقاتي در گفتگو با محققان و انديشمندان در منابع دانشگاهي و كلامي. لازم به ذكر است كه دكتر خسروپناه در مصاحبه اي كه در مجله منتشر شد ، ضمن تأكيد بر ديدگاه مهمترين نكته براي از بين بردن فاصله بين انديشه و عمل در اتاق فكر و مركز تحقيقاتي ، و صابر ميرزايي نيز بر ارتباط بين اتاق فكر تأكيد كرد. و تفكر مبتني بر انديشه اسلامي اين نشريه توسط مركز برنامه روانشناسي علامه طباطبايي در مركز توسعه دانشگاه امام صادق گردآوري شده است.

منبع :
نقد جالب سريال خاتون

https://ijmarket.com/blog/نقد-جالب-سريال-خاتون/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.